کارشناس هواشناسی گفت: فردا کاهش دمای بین ۶ تا ۱۰ درجه‌ای در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه  امشب در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران خواهیم داشت، گفت: در استان های واقع در دامنه های زاگرس، جزایر خلیج فارس و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز ، تهران بارش پراکنده گاهی و رعد و برق همراه با وزش باد انتظار می رود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه به طور موقت از میزان ابرناکی و بارش باران در کشور کاسته می شود افزود: فردا فقط در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

ضیائیان تصریح کرد: از بعد از ظهر فردا با ورود سامانه بارشی جدید به کشور مجددا در استان های واقع در نیمه غربی کشور بارش باران ، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

او تاکید کرد: همچنین دوشنبه کاهش دما در شرق سواحل شمالی و شمال شرق کشور خواهیم داشت که بیشترین میزان کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه دامنه بارش ها علاوه بر نیمه غربی کشور ، استان های ساحلی خزر و دامنه های جنوبی البرز و روز چهارشنبه و پنجشنبه نیمه شمالی کشور ، استان های کهگیلویه و بویر احمد ، فارس ، بوشهر و کرمان را در بر می گیرد.

او درباره وضعیت آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای هوا به ۲۰ درجه و کمترین آن به ۱۱ درجه می رسد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار