دفترمدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان در ساختمان دادگستری آبادان بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دفتر مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان در ساختمان دادگستری حوزه دادستانی امروز باحضور مسئولان شهری ، بازگشایی و افتتاح شد.

 ربیعی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه آبادان در این مراسم گفت:  پیگیری مشکلات زندانیان تاحصول نتیجه ورفع مشکلات خانواده های آنان درمسیر نیازهای حقوقی و مساعدت های قضایی از جمله اهداف انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان است.

مرانی پور دادستان دادگستری آبادان نیز ضمن ابراز خرسندی جهت بازگشایی و افتتاح این دفتر اعلام حمایت و پشتیبانی به منظور حفظ حقوق و نیازمندی به حق و قانونی زندانیان نمودند.

لازم به ذکر است که بازگشایی دفتر مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان در ساختمان دادگستری شهرستان آبادان باپیگیری های مرانی پور دادستان آبادان و حمایت های روشن روان ریاست دادگستری به منظور  اجرای مصوبات هیئت مدیره وتهیه پیشنهادها و طرح ها وراه حل ها برای حل مشکلات پیش روی زندانیان وخانواده های آنان  توسط مدیرعامل انجمن مستقر در دادگستری جهت حضور در مراجع قضائی و اداری وجوابگوئی از طرف انجمن به دستگاه قضایی و  رفع مشکلات خانواده های زندانیان و در صورت لزوم  مکاتبات  طبق مقررات  آئین نامه راسا  و نیزبه وکالت ازطرف هیئت مدیره انجمن در صورت تفویض اختیاربامدیران قضایی بازگشایی و افتتاح شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.