شهردار مشهد گفت: در حوزه تحول سازمانی با وجود چالش‌های بیرونی، توجه به استاندارد کردن اقدامات ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در همایش "روز ملی کیفیت"، گفت: تحول سازمانی در شهرداری مشهد به دلیل اقدامات خوب حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توجه شواری شهر محقق شده است.

او افزود: هدف ما در حوزه بودجه این بود که بودجه نه به معنای ابزاری برای کنترل دخل و خرج، بلکه به عنوان ابزاری برای کنترل بحران و ساختن فرصت از دل تهدید‌های موجود در برنامه آینده باشد که از بودجه امسال شهرداری می‌توان این عملکرد را انتظار داشت.

شهردار مشهد ادامه داد: در زمینه شرح وظایف و پست‌های سازمانی نیز باید نسخه‌های جدید ایجاد شود.

کلائی بیان کرد: به نظر می‌رسد شهروندان و همکاران در شهرداری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری اطلاع ندارند که این امر ایراد بسیار بزرگی است و امیدواریم در آینده اطلاع رسانی‌های خوبی صورت گیرد.

بیشتربخوانید


بتول گندمی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این همایش گفت: آنچه در حوزه برنامه ریزی انجام شده، بخشی از آن خواسته‌هایی است که به منظور شفافیت پیگیری شده است.


او افزود: یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر مشهد در سه سال گذشته رفع مشکلات شهرداری است و تمام تلاش ما این بوده که به جای اینکه در مقابل همکاران باشیم، در کنار آن‌ها قرار بگیریم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار امیدواری کرد پیگیری‌های صورت گرفته در این مدت به سرانجام برسد، زیرا اگر خانواده بزرگ شهرداری در آرامش باشد، میزان خدمات رسانی به شهروندان در بیشترین ظرفیت خواهد بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.