ماموران نیروی انتظامی مقادیر زیادی روغن خوراکی احتکاری را در شهر‌های بهشهر و نکا توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط واحد تجاری در امیر آباد بهشهر، موضوع در دستور کا ر ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: با کار اطلاعاتی صورت گرفته انبار احتکار کالا شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان و بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار ۳۶۰۰ بطر روغن خوراکی به میزان ۳ تن را کشف کنند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

توقیف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن خوراکی احتکاری در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبر مبنی بر دپوی مقادیری روغن خوراکی توسط افراد سودجو در انباری واقع در یکی از محلات شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با انجام تحقیقات و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی انبار مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی و اداره صمت، در بازرسی از این انبار مقدار ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر روغن خوراکی کشف گردید، گفت:ارزش ریالی کالای توقیف شده ۲۴۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.