در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه سلامت تا پایان آبان

معاون بیمه درمان اداره بیمه سلامت استان تهران گفت: تا پایان آبان ماه ۱۰۰ درصد خدمات داروخانه ها، رادیولوژی‌ها و مراکزتصویربرداری پزشکان به صورت الکترونیک به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

مریم حسینی معاون بیمه درمان اداره بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیکی در مناطق ۲۲ گانه تهران، اظهار کرد: حدود ۶۴ درصد از پزشکان استان تهران به سامانه نسخه نویسی مجهز شده اند و نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهند.

او افزود: در کنار نسخه نویسی الکترونیکی و با صدور و ارسال کد رهگیری، میزان نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در داروخانه‌ها به عدد ۵۵ رسیده است، به طوری که می‌توان گفت تا پایان آبان ۱۰۰ درصد از خدمات موسسات داروخانه ها، رادیولوژی‌ها و مراکزتصویربرداری پزشکان هسته‌ای و فیزیوتراپ‌ها به صورت الکترونیک به بیمه شدگان ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون بیمه درمان اداره بیمه سلامت استان تهران گفت: ۱۵ روز از معوقات داروخانه‌ها از سال ۹۸ باقی مانده و می‌توان گفت مقداری از حق الزحمه افراد را بدهکار هستیم، البته مقداری از کارانه کاری داروخانه‌ها تا پایان تیر پرداخت شده است.

حسینی در خصوص معوقات کادر درمان بخش کرونا بیان کرد: معوقات کادر درمان از جمله پرستاران فعال در بخش کرونا به دانشگاه‌ها پرداخت شده است. البته مقرر شد مطالبات کادر درمان، پرسنل پرستاری و خدماتی توسط بیمارستان‌ها تفکیک شده و واریز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.