وب سایت گیگابنچ اولین نتایج آزمایش گوشی Mi 11 شرکت شیائومی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یک دستگاه جدید از سوی شرکت شیائومی در وب سایت Geekbench به ثبت رسیده که کد اصلی آن M2012K11C است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وب سایت این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و حافظه رام موجود در آن ۶ گیگابایت است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از پردازنده استفاده شده در این گوشی موجود نیست، اما احتمالا شیائومی از یک پردازنده Snapdragon 875 SoC در آن استفاده کند. از دیگر اطلاعات موجود درباره این گوشی باید به وجود یک پردازنده گرافیکی Adreno 660 در آن اشاره کرد که توان نسبتا بالایی برای اجرای بازی‌ها با کیفیت بالا دارد.

انتظار می‌رود این گوشی همان تلفن Mi 11 باشد که شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از آن پرده برداری کند. امتیازات کسب شده توسط این گوشی در وب سایت گیگابنچ برای پردازش در حالت چند هسته ای ۳۵۱۲ و برای حالت تک هسته ای ۱۱۰۵ است که اعدادی قابل قبول به شمار می‌روند.

گوشی Mi 11

اطلاعات موجود از پردازنده Snapdragon 875 SoC

پردازنده استفاده شده در این گوشی هنوز به طور رسمی توسط شرکت کوالکام معرفی نشده است و شرکت کوالکام قصد دارد این پردازنده را در ماه دسامبر معرفی کند. هنوز اطلاعاتی درباره چیپست استفاده شده در این پردازنده منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات در دسترس از این پردازنده، ظاهرا از یک تراشه ۵ نانومتری به همراه یک هسته Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A-55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود.

با این حال هنوز این پردازنده توسط شرکت سازنده آن معرفی نشده است و عملکرد آن روی دستگاه‌های مختلف آزمایش نشده است، علاوه بر این شرکت شیائومی نیز حرفی درباره زمان معرفی گوشی Mi 11 نزده و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار