مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ارگان‌های مسئول در برقراری ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه شهید مدنی تبریز اقدام به انجام تمرین سالانه زمستانی در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: ارگان‌های مسئول در برقراری ایمنی پرواز‌ها در فرودگاه شهید مدنی تبریز اقدام به انجام تمرین سالانه زمستانی در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما کردند و این تمرین با حضور تمام نیرو‌های فرودگاه، آتش‌نشانی و هدایت زمینی با بکارگیری همه امکانات موجود انجام شد.

 آذری گفت: تمرین سالانه زمستانی با تجهیزات کامل شامل چهار دستگاه خودروی برف روبی، ۲ دستگاه فرچه، ۲ دستگاه برف خور، یک دستگاه مایع پاش، یک دستگاه اوره پاش و خودرو‌های ناظر از ابتدای باند تا انتهای آن و با آرایش مخصوص اجرا شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: این تمرین به منظور افزایش آمادگی و هماهنگی بیشتر نیرو‌های عملیاتی و خدماتی در مواجهه با برف و یخبندان برگزار شد.

آذری افزود: در این تمرین  شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ کننده‌ها در فرودگاه تبریز حضور داشتند، آخرین هماهنگی ها، بازدید‌ها و نظارت‌های لازم برای آمادگی تجهیزات زمستانی فرودگاه تبریز انجام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.