فرمانده مرزبانی استان از کشف ۱۰۵۹ رأس احشام قاچاق از نوع گوسفند به ارزش تقریبی ۳۲ میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

 سردار یحیی حسین خانی  فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق مرزبانان استان با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شده و مرزبان توانستند خروج  احشام قاچاق را مهار کنند.

او افزود: در این عملیات مرزبانان توانستند یک هزار و ۵۹ رأس احشام از نوع گوسفند را کشف و مهار کنند، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سردار حسین خانی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۳۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: در این عملیات قاچاقچیان با دیدن سرعت عمل و تیزبینی مرزداران فرار را بر قرار ترجیح داده و با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد جوی از محل متواری شدند که شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.