مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت کمک موردی به سه هزار خانوار نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده‌های نیازمند و به منظور برطرف کردن مشکلات آنان پرداخت می‌شودگفت : در نیمه نخست امسال به سه هزار نفر از نیازمندان استان کمک موردی پرداخت شد.


بیشتر بخوانید 


او با بیان اینکه کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط و به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند افزود: بیشترین کمک‌های موردی در سرفصل تأمین هزینه‌های معیشتی، مسکن، درمانی، تحصیل، خرید لوازم ضروری زندگی، ازدواج، توانمندسازی و ایجاد اشتغال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه کرونا مراجعات نیازمندان به این نهاد را افزایش داده است گفت : کمک‌های موردی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود دو برابر افزایش یافته است.

مجید الهی راد افزود: در نیمه نخست امسال کمیته امداد به سه هزار نیازمند استان، ۷۰۰ میلیون تومان کمک کرد که این کمک‌ها در مدت مشابه پارسال ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

او گفت : این میزان کمک از محل صدقات، کمک‌های مردمی و منابع دولتی تامین شده است.

الهی راد افزود : همچنین در نیمه نخست امسال ۴۴۷ سری لوازم خانگی با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان استان اعطا شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.