با حکم شعبه اول دیوان عالی کشور کارخانه سبلان پارچه به مالک اصلی‌اش باز می‌گردد و با مشارکت بانک راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از بازدید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه از کارخانه سبلان پارچه و طرح شکایت مدیران و کارگران این مجموعه به دستگاه قضا، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با توجه به تعطیل شدن کارخانه به دلیل عدم پایبندی بانک به تعهداتش پس از تملیک کارخانه خواستار اعمال ماده ۴۷۷ و بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه شد که مورد موافقت رئیس قوه قضاییه قرار گرفت.

در نهایت پس از رسیدگی به پرونده با حکم شعبه اول دیوان عالی کشور کارخانه به مالک اصلی باز می‌گردد و با مشارکت بانک راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است، ۳ مهر ماه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به اردبیل سفر کرد که کمتر از دو ماه از سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل، با حکم دیوان عالی کشور، سبلان پارچه بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه هم به صاحب اصلی اش بازگشت.

شایان ذکر است، به گفته عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نشست با مالک کارخانه، بانک تجارت و مسئولان عالی قضایی برای تعیین تکلیف بدهی‌های کارخانه به بانک و سرعت در روند اشتغال و ارتقای تولید با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، در دستور کار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار