استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات اجتماعی طرح‌های راه‌سازی با همکاری دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ۱۲ پیمانکار مرتبط با طرح‌های عمرانی راه‌سازی در استان با مشکلات اجتماعی مواجه هستند، اظهار داشت: مشکلات اجتماعی طرح‌های راه‌سازی با همکاری دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

او افزود: رفع سریع‌تر مشکلات این پیمانکاران در اولویت مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر مسوولان مرتبط باشد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: حریم طرح‌های راه‌سازی در مالکیت دولت است، اما گاهی برخی افراد با شخم‌زدن و کاشت زمین‌های کشاورزی در حریم جاده‌ها، ادعای مالکیت بر این زمین‌ها و دریافت خسارت دارند که این مساله باید براساس قانون در حوزه راه‌سازی رفع شود.

او ادامه داد: از مسئولان قضایی چهارمحال و بختیاری تقاضا می‌شود برای رفع مشکلات مرتبط با طرح‌های عمرانی به خصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی با دستگاه‌های اجرایی همکاری بیش از گذشته داشته باشند.

عباسی گفت: همدلی، همکاری و همراهی تمامی مسئولان دولتی و قضایی، مردم و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند اجرایی طرح‌های توسعه‌ای استان ضروری است.


او افزود: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حق شکایت از یکدیگر در دادگاه را ندارند.

عباسی اضافه کرد: هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید با شکایت علیه یک دستگاه اجرایی دیگر، روند اجرای پروژه‌های عمرانی را مختل کنند.

او ادامه داد: در اجرای تمامی طرح‌های عمرانی باید حق و حقوق مردم به‌طور کامل محاسبه و از سوی دستگاه اجرایی متولی پرداخت شود.

عباسی افزود: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه موظفند مشکلات اجتماعی مرتبط با طرح‌های عمرانی را به موقع رفع کنند تا هیچ پروژه‌ای به علت بروز معضل اجتماعی متوقف نشود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار