فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز قزوین از آمادگی ۵۰ گروه جهادی در مقابله با بیماری کرونا و ۳ گروه جهادی آمران سلامت در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز قزوین گفت: ۵۰ گروه جهادی مبارزه با کرونا و ۳ گروه جهادی آمران سلامت آماده ارائه خدمات و انجام مأموریت محوله در بحث حفظ سلامت همشهریان محترم هستند و بخشی از این گروه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: اکنون در مرحله دوم فعالیت این قرارگاه و نیز در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در بحث حضور گروه‌های جهادی، بار دیگر فعالیت گروه‌های جهادی در دو بخش آمران سلامت و گروه‌های جهادی جهت گندزدایی سطح شهر آغاز شده است.

او گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید و توزیع ماسک و لباس بیمارستانی، فعال سازی کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم به دست نیازمندان، تولید و توزیع مواد ضدعفونی از مهمترین اقدامات قرارگاه پدافند زیستی شهرستان البرز بوده و بخشی از این فعالیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.