سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر از یکی، ۲ موقعیتی که در اوایل نیمه دوم داشتیم بهتر استفاده می‌کردیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

ربیعی: اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، نتیجه دیگری رقم می خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال گفت: به استقلال و کادرفنی این تیم بابت پیروزی تبریک می‌گویم. با وجود این که هدف ما کسب تساوی بدون گل بود، اما بازی به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم خوب بازی کنیم. در نیمه دوم که بازی را خوب شروع کردیم و عملکردمان بهتر شد گل خوردیم.

ربیعی در ادامه گفت‌: اگر از یکی، ۲ موقعیتی که در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم داشتیم، به ویژه آن ضربه کرنر استفاده می‌کردیم و گل می‌زدیم، شرایط برای ما به گونه دیگری رقم می‌خورد. وقتی بازی یک بر صفر بود، ۷، ۸ نفره حمله کردیم، اما روی یک اشتباه فردی که منجر به قطع توپ و ضد حمله شد گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: به هر حال بازی اول تیم ما بود و نیازمند کار روی نقاط ضعف و هماهنگی بیشتر هستیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و می‌دانم در مسیری که در پیش داریم، چنین نوساناتی وجود دارد. امیدوارم در شرایط بهتری قرار بگیریم.

او در ادامه عنوان کرد: می‌دانیم استقلال تیم بزرگ تری است و به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده شرایط را درک می‌کنیم. هر اندازه درک ما بهتر باشد، عملکرد مجموعه ما بهتر خواهد شد. بازی امروز نکات خوبی برای تیم ما داشت و در برخی مقاطع توانستیم استقلال را تحت فشار قرار دهیم، اما در زدن ضربات آخر و قبل از آن در پاس‌های نهایی اشتباه داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل کریمی
۱۷:۲۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
من بازیکن جوانان و امید این باشگاه بودم،باشگاه رفسنجان کاری با زندگیم کرد که با همه استعداد و پیشرفتم فوتبالم نابود شد..امیدوارم تاوان بدین هموتون..واگذارتون کردم به خدا
آخرین اخبار