مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹۰ فقره پرونده از هفته گذشته تاکنون توسط شعبه سیار این اداره‌کل در زاهدان تشکیل و متخلفان صنفی به یک میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اهداف و برنامه‌های سازمانی از هفته گذشته شعبه تخصصی ویژه گشت‌های مشترک جهت حضور سیار و گسترده در بازار تشکیل شده است.

او گفت: مزیت شعبه تخصصی سیار این است که در محل تخلف پرونده تشکیل و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا از ظرفیت بسیج نیز در نظارت‌ها استفاده شود و شهروندان نیز با اعلام واحد‌های متخلف می‌توانند یاریگر این اداره‌کل باشند.

او بیان کرد: در همین راستا به دلیل کمبود سیمان در هفته گذشته یکی از شرکت‌های معتبر تولید سیمان در شمال استان موظف شد سیمان منطقه را به تقویت و تشدید تولید تامین کند تا معضل کمبود سیمان در بازار مصالح فروشان از بین برود.

میرزایی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با سامانه ۱۳۵ گزارشات و شکایات خود را به صورت غیرحضوری اعلام، تا در سریعترین زمان ممکن با ارجاع گزارش به شعبه سیار تعزیرات حکومتی رسیدگی به آن صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار