سپاهان در هفته اول لیگ برتر در یک دیدار حیثیتی مقابل قلعه نویی شکست خورد تا کار نویدکیا سخت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پس از وقفه‌ای چند ماهه هفته اول لیگ برتر فوتبال کشورمان از دیروز آغاز شد. در یکی از حساس‌ترین بازی ها، از ادامه این رقابت ها، امروز تیم فوتبال سپاهان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

طلایی پوشان که برای فصل جدید محمدرضا ساکت را به عنوان مدیرعامل بر مسند کار می‌دیدند، و حضور شماره چهار و اسطوره خودشان محرم نویدکیا به عنوان سرمربی روی نیمکت شاهد یودند، دلخوش به کسب نتایج درخشان بودند

نماینده دیار زاینده رود در هفته اول لیگ به مصاف گل‌گهری رفت که هدایتش برعهده امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ و سرمربی سابق سپاهان بود. این تقابل دقیقا بخاطر اینکه قلعه نویی یک سمت قرار داشت و در طرف دیگر محرم بود بسیار هیجان انگیز و مهم بود.

طلایی پوشان در این دیدار که نیمه اول بازیکنان مهمی مثل استنلی کی‌روس و خلعتبری را روی نیمکت داشتند و محمد محبی و گئورگی گولسیانی را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشتند، چندان خوب ظاهر نشدند.

آن‌ها با نتیجه سه بر یک بازی را شاگردان قلعه نویی باختند تا پرافتخارترین مربی لیگ نشان دهد به دلیل اتفاقات رخ داده در فصل گذشته که باعث اخراجش پس از بازی مقابل استقلال شد، انگیزه انتقام گیری دارد.

هرچند فعلا نمی شود به سپاهان و نویدکیا خورده گرفت، اما قطعا هواداران طلایی پوشان به عنوانی کمتر از قهرمانی راضی نیستند و تیمی که برای این مهم همه فاکتور‌ها را دارد، باید بهتر از این کار کند و هماهنگ‌تر باشد.

محرم می‌داند سپاهانی‌ها صبر و حوصله کمی دارند و اگر فکری به حال تیمش با این نمایش ضعیف در همین اول  نکند، ادامه کار در سپاهان برای او‌سخت خواهد شد. هرچند خود نویدکیا اشاره کرده که مسئولیت سخت و پراسترسی را قبول کرده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.