پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان، در حال حاضر بهترین تیم فوتبال ایران محسوب می‌شود.

علی لطیفی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص ترکیب بازیکنان این فصل آبی پوشان بیان کرد: به اعتقاد من تیم استقلال به لحاظ بازیکنان، بهترین تیم فوتبال ایران است و هیچ تیمی در ایران به اندازه آبی پوشان مهره تاثیر گذار ندارد. متاسفانه بزرگترین مشکل استقلال، بحث‌های حاشیه‌ای است که این مشکلات می‌توانند بزرگترین لطمه را به باشگاه پر هوادار استقلال تهران بزنند.

او در رابطه با یکی از ضعف‌های ترکیب استقلال اظهار کرد: با این وجود که استقلال، پر مهره‌ترین تیم فوتبال ایران است، اما در خط دفاعی  این تیم نسبت به پست‌های دیگر، ضعف‌هایی دیده می‌شوند. حقیقتا آبی پوشان در خط هافبک و مهاجم بسیار بی نظیر هستند. خط دفاعی در مقایسه با هافبک‌های این تیم، بازیکنان کمتری دارد که محمود فکری با رهبری خود می‌تواند آن را حل کند.

مشکلاتی که از زمان استراماچونی و مجیدی به جا مانده‌اند باید حل شوند

لطیفی ادامه داد: استقلال یک مشکل اساسی از قبل دارد که در فصل گذشته عامل اصلی تضعیف آبی پوشان بود و آن ساختار دفاعی استقلال در زمان استراماچونی و مجیدی است که اگر این مشکلات توسط محمود فکری حل شوند، کار بزرگی در حق باشگاه و تیم انجام شده است.


بیشتر بخوانید


نبودن هواداران به نفع مجیدی و به ضرر فکری است

علی لطیفی در مورد این که لیگ بیستم هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود، بیان کرد: به اعتقاد من برگزاری دیدار‌های بدون تماشاگر در فصل گذشته به نفع فرهاد مجیدی بود؛ چرا که مجیدی فشار بسیار کمتری را در ابتدای ورود خود تحمل کرد. اگر تماشاچی حضور داشت، نتایج ضعیف اولیه مجیدی می‌توانست عامل این باشد که فشار هوادار چند برابر شود.

او ادامه داد:در این فصل داستان کمی متفاوت‌تر خواهد بود، زیرا استقلال این فصل نیاز به حمایت هوادار دارد. محمود فکری به نسبت فرهاد مجیدی تجربه بیشتری در عرصه مربیگری دارد و بهتر با هواداران کنار می‌آید.

لطیفی در پایان در مورد حضور هوادار در ورزشگاه خاطر نشان کرد: باور من این است که هواداران آبی پوش همیشه عصای دست استقلال هستند و این باشگاه بدون هوادار نمی‌تواند تیم خوبی باشد. باید دعا کنیم هرچه زودتر هوادار بتواند وارد ورزشگاه شود، چون فوتبال بدون تماشاچی هیچ جذابیتی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار