نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: کامیابی‌نیا بعد از کارت زرد دوم اخراج شد و جایی برای اعتراض تیم فوتبال پرسپولیس نیست.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات بازی‌های روز گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: دیدارهای روز گذشته را مشاهده کردم و مورد بررسی قرار دادم. در بازی پرسپولیس مورد خاصی وجود نداشت و کامیابی نیا هم بعد از گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که کاملا درست بود. داور چاره‌ای جز نشان دادن کارت زرد نداشت و با توجه به این که او یک اخطار گرفته بود، داور مجبور به اخراج وی از زمین بازی شد. اعتراض پرسپولیس در این زمینه بی نتیجه است چرا که تصمیمات داور در بازی درست بود.

او در خصوص بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان هم عنوان کرد: اعلام پنالتی برای فولاد در آن صحنه اشتباه بود و آن صحنه نمی‌توانست سندی برای اعلام پنالتی برای فولاد باشد.

او در پایان درباره بازی تیم های فوتبال تراکتور و نساجی مازندران گفت: در آن بازی هم یک پنالتی به سود تراکتوری‌ها گرفته نشد که در ‌این خصوص تراکتوری‌ها حق دارند معترض باشند. چرا که با گرفتن پنالتی ممکن بود روند بازی برای هر۲ تیم تغییر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار