نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید عملکرد گمرک در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شود که چرا با برنامه ریزی نادرست بسیاری از نیازمندی‌های مردم در گمرک رسوب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امکان ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات فضایی را در داخل داریم و موجود زنده به فضا می‌فرستیم، ولی چرا باید در تامین برخی نیازمندی‌های مردم از جمله کره یا روغن دچار مشکل شویم و این نشان دهنده وجود مشکل در حوزه مدیریت و برنامه ریزی است.

او به وجود نفوذ در جریان مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: همان‌ها که برنامه ریزی می‌کنند تا ایران را دچار موانع، مشکلات و تحریم کنند عواملی در درون کشور دارند که نقشه‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چرا اکنون دامداری‌های ما باید نیاز شدید به نهاده‌های دامی داشته باشند و این نهاده‌ها در گمرک رسوب کند و ترخیص نشود؟ ما فکر می‌کنیم عامدانه یا غیرعامدانه برنامه ریزی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است و قطعاً کمیسیون امنیت ملی درباره عملکرد گمرک ورود می‌کند.

او افزود: این کمیسیون در موضوعات حاشیه نشینی، اعتیاد و امنیت غذایی، اقتصادی و فضای مجازی مردم هم ورود خواهد کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با آغاز شیوع کرونا ما مشکل تولید و تامین ماسک داشتیم، ولی با برنامه ریزی و مدیریت صحیح، در حال حاضر ماسک‌های مصرفی ما ساخت داخل است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.