نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از استاندار خراسان جنوبی خواست در انتصابات؛ محور شایسته سالاری باشد و از مسائل حاشیه‌ای که گسل تخریب را بیشتر می‌کند پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  خسروی اسفزار نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی گفت: استاندار در بیانات خود  و در دیدار با نماینده ولی فقیه استان، ظرفیت‌های خراسان جنوبی را شایسته بیان کرد و منابع نیروی انسانی، معادن و محصولات استراتژیک، بازارچه‌های مرزی را بعنوان ظرفیت‌های اصلی خراسان جنوبی عنوان کرد.

او افزود : استاندار باید پیگیر مسائل جدید باشد و امیدواریم که مسیر توسعه همه جانبه با سرعت بیشتر، امنیت بیشتر و با تعامل بیشتر با محوریت نماینده، ولی فقیه رقم بخورد.

خسروی اسفزار گفت: خوشبختانه به نسبت دیگر استاندارها ، در حال حاضر استانداری جوان منصوب شده، که امید داریم راه توسعه با سرعت ادامه یابد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه در انتصاب مدیران مسائل جغرافیایی و جناحی را باید کنار گذاشت، افزود: یکی از دلایل سقوط دولت‌ها از دید امام علی (ع) این است که مسئولی به مسائل حاشیه‌ای بپردازد؛ و مدیران شایسته را آخر بگذارد و میدران ناشایسته را مقدم کند؛ همین دلیل سقوط حکومت‌ها است.

خسروی اسفزار تصریح کرد: ملانوری از پله اول وزارت کشور، از فرمانداری تا معاون سیاسی استانداری کرمان، دارای پشتوانه قوی و تجربه  هست، خط قرمز استاندار از دید خودش هم ولایت و خانواده‌های شهداء است که مهم است.

او یادآور شد: ملانوری، در هفته مبارک وحدت رای اعتماد را از هیئت دولت گرفت و به قول خودشان، «اگر یک روز در استان خراسان جنوبی باشند، کار نمایانی را انجام خواهند داد». امیدواریم که این مهم و صحبت ارزشی محقق شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان این مطلب که همه ما در وعده‌های داده شده خود مسئولیم، گفت: همه مدیران در دوره‌های قبل در مصاحبه‌هایی وعده داده اند که محور بیرجند و قاین تمام خواهد شد، امیدواریم این مهم امسال محقق شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار