شهردار اصفهان گفت:برنامه‌ریزی صحیح شهری، شهرهای آینده را به سمت زیست‌پذیری و تاب‌آوری بهتر خواهد برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی «شهر ساز» اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح شهری، شهر‌های آینده را به سمت زیست‌پذیری و تاب‌آوری بهتر خواهد برد؛ البته تحقق این موضوع مهم نیازمند نگاه بلند و همه جانبه به شهر است که در اصفهان این نگاه وجود دارد.

او تصریح کرد: به دنبال اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» قرار بود فردا به مناسبت روز شهرسازی تعدادی از دفاتر تسهیل‌گری افتتاح و در کنار آن از چندین اقدام دیگر معاونت شهرسازی نیز رونمایی شود، اما با توجه به بحرانی شدن شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تأخیر دو هفته‌ای در اجرای افتتاحیه‌ها خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هفته آینده روز ۲۵ آبان همزمان با سالروز ایثار و حماسه مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، قرار بود پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان یکی از اقدامات بزرگ دو سال اخیر شهرداری افتتاح شود، افزود: به دلیل شرایط کرونایی تصمیم گرفته شد افتتاح این پروژه نیز به زمان دیگری موکول شود.

او خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان از مدت‌ها قبل هر هفته دستاورد‌های سه ساله خود را در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» تقدیم شهروندان می‌کند.

نوروزی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگ نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بدون حضور مردم، گفت: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید برای حفظ سلامتی شهروندان تا حد امکان این اقدامات به صورت آنلاین، در فضای مجازی و با استفاده از امکانات صدا و سیما انجام شود که برای بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه نیز همین اقدام صورت گرفت.

او اظهار امیدواری کرد: با همت و حمایت مردم، شرایط بیماری کرونا در شهر به وضعیت بهتری تبدیل شود و فرصتی فراهم آید تا پروژه‌های تکمیل شده با حضور پر شور مردم افتتاح شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کرده و از انجام سفر‌های غیر ضروری همچنین حضور در اجتماعات خودداری کرده تا بر این بیماری فائق آمده و با عادی شدن شرایط، شهرداری دستاورد‌های بزرگ را به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.