رئیس انجمن صنفی رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان کنگاور گفت : تمام خدمات به رانندگان در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر رضوی پور رئیس انجمن صنفی رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان کنگاور گفت : تمام خدمات از جمله صدور، شارژ کارت هوشمند، توزیع حواله لاستیک و ... در کوتاه‌ترین زمان ممکن در انجمن صورت می‌گیرد.

او گفت : انجمن با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، توزیع حواله لاستیک به خوبی صورت می‌گیرد. اما فروش حواله لاستیک حمایتی توسط رانندگان و یا احتکار عاملان فروش، دلیل اصلی کمبود است و عاملان فروش لاستیک همکاری خوبی با انجمن صنفی ندارند.

او افزود: تلاش ما بر این است، که رانندگان دغدغه تأمین لاستیک را نداشته باشند و نباید اجازه داد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با رکود و توقف مواجه شود.

رضوی پور افزود: یکی از خواسته‌های رانندگان، بیمه تکمیلی بود که این موضوع از ابتدای سال حل شده است و رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا دارای بیمه تکمیلی می‌باشند. ولی متأسفانه رانندگان، چون کارفرما ندارند مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند و تقاضا داریم فکری به حال این موضوع شود

او گفت: با توجه به اینکه کرونا تأثیرات شدیدی بر معیشت رانندگان گذاشته است، با جلساتی که با بانک تجارت داشته ایم، توانسته ایم برای رانندگان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی بگیریم که رانندگان می‌توانند با معرفی نامه از سوی انجمن به بانک‌های عامل تجارت مراجعه و درخواست وام دهند.

او افزود: استان کرمانشاه دارای ۱۸ هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا می‌باشد که شیوع بیماری کرونا معیشت آن‌ها را به مخاطره انداخته است و از مسئولین خواهشمندم به این وضعیت بیشتر رسیدگی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.