امام جمعه شهرستان خرمشهر از عملکرد پلیس در برقراری نظم و آرامش شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت در شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر، گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی باعث ثبات امنیت در سطح شهرستان شده است.

او با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی، افزود: امروز به برکت تلاش و ایثار پلیس شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان هستیم.

امام جمعه شهرستان خرمشهر با تاکید بر این که برخورد با ناهنجاری‌ها، تنها وظیفه پلیس نیست خاطر نشان کرد: تامین امنیت و آرامش مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها است و انتظار تامین امنیت مطلوب از پلیس به تنهایی سخت و مشکل خواهد بود و سایر دستگاه‌ها باید بیشترین تعامل را با پلیس داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور ادامه داد: قطعاً مسئولان می‌توانند با کمک پلیس، تحلیل درستی از شرایط موجود جامعه داشته و با استفاده از آن به منظور خدمات رسانی بهتر و فراهم کردن امنیت مطلوب بهترین آرامش و آسایش را برای مردم و شهروندان حاصل کنند.

اوتاکید کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان خود، ضمن تامین امنیت مردم عزیز با هرگونه بی نظمی، ناامنی و هنجارشکنی در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.