اطلاعیه جدید آموزش و پرورش؛

تعطیلی آموزش و آزمون حضوری در همه مدارس استان بوشهر تمدید شد

آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌‎ای جدید اعلام کرد: آموزش و آزمون حضوری در همه مدارس استان بوشهر یک هفته دیگر تمدید شد.

تعطیلی آموزش و آزمون حضوری در همه مدارس استان بوشهر تمدید شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که صبح امروز اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرده بود فقط مدارس شهر بوشهر در هفته پیش رو تعطیل هستند، ساعتی پیش این اداره عنوان کرد: در پی تصمیم اخیر و جدید مدیریت ستاد استانی کرونا در خصوص تمدید محدودیت‌های کرونایی از ۱۷ تا ۲۴ آبان، همه‌ آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون‌های حضوری در همه مدارس استان از شنبه ۱۷ آبان به مدت یک هفته تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: نحوه حضور و فعالیت نیروهای اداری و آموزشی به تشخیص مدیران مدارس - به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد - خواهد بود.

همچنین تاکید شده است: در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.


بیشتر بخوانید


در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم (از ۱۰ تا ۱۶ آبان) آموزش حضوری در مدارس همه نقاط استان تعطیل بود.

در دو هفته پیش از آن هم آموزش حضوری در مدارس هشت شهرستان تعطیل بود و فقط مدارس شهرستان‌های کنگان و جم می‌توانستند آموزش حضوری هم داشته باشند.

از ۱۹ تا ۲۵ مهر نیز، شش شهرستان مشمول تعطیلی آموزش حضوری بودند و در این مدت آموزش حضوری در همه مدارس استان به جز شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه، تعطیل بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.