رییس پلیس راه استان اصفهان از همکاری همه شهروندان و رانندگان در رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت های ترافیکی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه طرح خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به مرکز استان تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد، اظهارداشت: آمار تردد و تعداد خودرو‌هایی که در این طرح مورد اعمال قانون قرار گرفتند فردا و بعد از پایان طرح جمعبندی و ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: مردم همکاری خوبی با پلیس داشتند و در روز‌های گذشته از انجام سفر‌های تفریحی، غیر ضروری و غیر مجاز خودداری کردند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه مشکل ترافیکی در محور‌های این استان وجود ندارد افزود: تردد در جاده‌های استان روان است و برغم تعطیلی، ترافیک بسیار روان، سبک و کم حجم است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی در ۲۵ مرکز استان ممنوع شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.