فرماندار بندرگز از غیرحضوری شدن همه مراکز آموزشی و الزام مدیران به اجرای ۳۰ درصد دورکاری کارمندان به مدت دو هفته از فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حسین احمدی فرماندار بندرگز گفت: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این محدودیت‌ها دو هفته ادامه می‌یابد.

او بیان داشت: بر این اساس فعالیت‌های بخش‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان تا دو هفته تعطیل و فعالیت‌های آموزشی آن‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس باغ تالار‌ها و تالار‌های پذیرایی، تفرجگاه‌ها، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، مساجد، مصلا‌ها، زیارتگاه‌ها، آرامستان‌ها و سالن‌های ورزشی و آرایشی از جمله گروه‌های هدف هستند که در این مدت تعطیل است و برگزاری آیین‌های جمعی مذهبی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان ممنوع است.

او تعطیلی مجالس عزاداری و عروسی، لغو برنامه‌ها و آیین‌ها را از دیگر محدودیت‌های اعمال شده در این شهرستان ذکر کرد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ بندرگز افزود: حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخش‌هایی که با رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی سلامت جامعه را به خطر بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می‌شود.

احمدی خطاب به متولیان دستگاه‌های نظارتی بندرگز گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود.

فرماندار بندرگز گفت: قطع زنجیره انتقال کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری، امکان پذیر است و همگی باید در این زمینه تلاش کنیم.

او از شهروندان خواست: تا با رعایت نکات بهداشتی، زمینه‌ای را فراهم کنند که سیر منحنی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یابد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.