بر اساس جدیدترین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۴۹ میلیون نفر و شمار جان باختگان به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۴۹۰۱۹۱۸۶ نفر، شمار جان باختگان به ۱۲۳۹۴۱۸ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۳۴۹۸۱۴۰۳ نفر افزایش یافته همچنین وضعیت بیش از ۹۰ هزار نفر از مبتلایان، وخیم گزارش شده است.

ده کشور اول جهان در ابتلا به کرونا

تا این لحظه آمریکا با ۹ میلیون و ۹۱۹ هزار نفر، هند با ۸ میلیون و ۴۱۱ هزار، برزیل با ۵ میلیون و ۶۱۴ هزار، روسیه با یک میلیون و ۷۱۲ هزار، فرانسه با بیش از یک میلیون و ۶۰۱ هزار، اسپانیا با بیش از یک میلیون و ۳۶۵ هزار، آرژانتین با بیش از یک میلیون و ۲۱۷ هزار، انگلیس با بیش از یک میلیون و ۱۲۳ هزار، کلمبیا با بیش از یک میلیون و ۱۱۷ هزار و مکزیک با بیش از ۹۴۳ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

آخرین آمار جهانی درباره همه‌گیری کرونا + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
سلام شهربازي درياچه چيتگر بازه و بسيار بسيار شلوغ ترو خدا رسيدگي كنيد، مردم دارن جون ميدن،چرا نظارت نيست
آخرین اخبار