معاون آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه از معرفی ۲۲ طرح پژوهشی دستگاه‌های اجرایی به منظور حل مشکلات و توسعه استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نریمان محمدیمعاون آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه در چهارمین کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری گفت: ۲۲ طرح از غربالگری ۱۲۰ عنوان طرح پژوهشی پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شده است.

به گفته او، این طرح‌ها موضوعاتی از قبیل مسائل اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی، هنری و گردشگری در استان کرمانشاه را شامل می‌شوند.

طرح پژوهشی اداره کل اقتصاد و دارایی با موضوع تبیین ساختار‌ها و مکانیزم‌های شکل دهنده رشد اقتصادی استان و نیز بروزرسانی و احصاء فرصت‌های سرمایه گذاری استان در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله عناوینی بود که در جلسه به شور گذاشته شد.

«حبیب الله وفایی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه هم با انتقاد از کلی بودن عناوین برخی از طرح‌های پژوهشی گفت: طرح‌های کلی نتیجه بخش نیست.

او هدف از طرح‌های پژوهشی را تاثیرگذاری میان مدت در توسعه استان عنوان کرد و افزود: موانع توسعه‌ای در استان حداقل سابقه ۲۰۰ ساله دارند که در طرح‌های پژوهشی باید متغیر‌های زیادی از جمله سرانه درآمد، درآمد پایدار و نیز اشتغال مدنظر قرار بگیرند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.