کشتی گیر خوزستانی و دارنده مدال‌های طلا و برنز جوانان جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ و طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ به بیماری کرونا مبتلا شده و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین میرزازاده ورزشکار با اخلاق خوزستانی و قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران که از شانس بالایی برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک برخوردار است، کرونا گرفت.

این کشتی گیر گتوندی پس از پایان مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی که در تهران برگزار شد به کرونا مبتلا شد این در حالی است که میرزازاده باید برای حضور در پیکار‌های جهانی در رقابت‌های گزینشی شرکت می‌کرد.

او گفت: بعد از مسابقات لیگ و پیش از آغاز اردوی تیم ملی، تب و لرز گرفتم، اما جواب تستم منفی شد به همین دلیل وارد اردوی تیم ملی شدم و تمریناتم را دنبال کردم، زیرا مطمئن بودم که کرونا ندارم، اما وقتی دیدم که ۲ نفر از کشتی‌گیران هم تیمی ام جواب تستشان مثبت شد، بار دیگر با هماهنگی آقای بنا سرمربی تیم ملی تست دادم که این بار جواب آزمایشم مثبت شد.

میرزازاده اظهار داشت: بعد از پایان اردو با هماهنگی کادر فنی به گتوند برگشتم و اکنون در قرنطینه و در حال طی کردن دوران بیماری هستم و شرایطم بهتر است و به ندرت سرفه دارم، البته پیش از من محسن نژاد و گرایی که هر ۳ در تیم ایران مال کنار یکدیگر هستیم و در یک خانه حضور داشتیم به بیماری کرونا مبتلا شده بودند. امیدوارم هر چا زودتر این بیماری ریشه کن شود و بتوانیم شاهد برگزاری تمام مسابقات ورزشی باشیم.

کشتی گیر خوزستانی در خصوص شرکت نکردن در مسابقات انتخابی تیم ملی و شرکت در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی را از دست دادم، من تابع دستورات کادر فنی هستم و هر جا صلاح بدانند در خدمت تیم ملی کشورم هستم. با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات جهانی همه چیز به کادرفنی بستگی دارد و امیدوارم شرایطی مهیا شود تا بتوانم بار دیگر خودم را ثابت کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.