مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان وبستری‌ها در بیمارستان‌های کاشمر این شهرستان به وضعیت سیاه کرونا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر گفت: با توجه به آمار‌های بیماران بستری در بیمارستان‌ها و تعداد مرگ و میر بیماران کاشمر در وضعیت سیاه قرار دارد.

اوافزود: متاسفانه علیرغم هشدار‌ها و تذکرات تعداد مبتلایان و بیماران بستری بیمارستان‌های کاشمر در هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: برخی شهروندان با برگزاری مراسمات عروسی، ترحیم، تشییع جنازه، جشن تولد، برگزاری دورهمی‌ها کاشمر را به وضعیت سیاه تبدیل کرده است.

یزدانی بیان کرد: در برخی از مناطق شهری و بسیاری از روستا‌ها هنوز مردم ماسک استفاده نمی‌کنند و باور به عوارض این بیماری ندارند.

او تصریح کرد: بخاطر خودخواهی و سهل انگاری برخی از مردم در عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی، ظرفیت بیمارستان‌های کاشمر از بیماران کرونایی تکمیل شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر تاکید کرد: تعدادزیای از پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان و بالاخص نیرو‌های کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام// م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.