نماینده مردم چابهار گفت: چابهار با توجه به کمبود امکانات بهداشتی ودرمانی و خدمات‌دهی بیمارستان امام علی (ع) به بیش از ۷۰۰ هزار نفر، تا رسیدن به شاخص استاندارد کشوری در حوزه سلامت نیازمند یکهزار و۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان چابهار اظهار داشت: این شهرستان از نظر شاخص‌های سلامت در رتبه‌های پایین و از نظر پزشک و کادر بهداشتی ودرمانی در کمبود قرار دارد.

او بیان کرد: کمبود‌های بهداشتی ودرمانی در جنوب سیستان وبلوچستان خیلی زیاد است و باید برای رسیدن به حداقل‌ها در حوزه بهداشت ودرمان تلاش شود تا مردم از خدمات مناسبی در این حوزه بهره‌مند شوند.

او  از حضور مسوولان در منطقه برای پیگیری مسائل و مشکلات قدردانی کرد و افزود: حضور مسوولان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان می‌تواند آنان را با مسائل و مشکلات بهتر و بیشتر آشنا کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور وزیر راه وشهرسازی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی که همراه با افتتاح و کلنگ زنی ۲۴ طرح بزرگ و مهم و از آرزو‌های دیرینه مردم بود نشان دهنده توجه مسوولان به استان سیستان‌وبلوچستان است.

او ریل گذاری راه آهن را یکی دیگر از دستاورد‌های مهم دولت عنوان و از دولتمردان قدردانی کرد.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری گفت: مهمترین درخواست مردم در حوزه بهداشت ودرمان تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود.

وزیر راه و شهرسازی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی روزچهارشنبه وارد چابهار شده و ضمن شرکت در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف، از چند طرح ملی و مهم از جمله بندرشهید بهشتی بازدید کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیر هجرانی شاد
۱۸:۴۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
درود
یکهزار و پانصد مسجد ساختن و زیرزمین (همکف با کمی ارتفاع) شود درمانگاه !
دوستدارتان امیر
.
آخرین اخبار