گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

احسان علیخانی، مجری معروف برنامه ماه عسل و مسابقه استعدادیابی عصر جدید، به عنوان سالروز تولدش تصویری از کودکی و بزرگسالی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"و باز آبان و بدون باران
٣٥سال از نگاهم به دوربين در تولد ٣سالگي گذشت و امروز ٣٨ساله شدم؛ سرعتي عجيب و غيرقابل‌باور.
تا ١٨سالگي فقط رويا مي‌بافتم و سوار بر اسب خيال، به هر جايي كه مي‌خواستم پرواز مي‌كردم. بعد از آن مسيري را پيدا كردم و با يك كوله‌پشتي يشمي روي شانه و پياده، فقط ديدم و خواندم...كار كردم و كار... هر كاری که فکرش را بکنید؛ از چاي دادن سر صحنه و بيل و كلنگ زدن در صحنه تا دستياري براي هر كسي.

٢٠ساله كه شدم، يك روز، تهيه‌كننده‌اي به من اعتماد كرد و دوربيني به من داد كه آيتمي را "خودم" بسازم و ساختم؛ با كلي ايراد! آماتور بودم اما ساختم و شروع شد؛ بازي "جديد" اما "جدي" شروع شد.
روياها روزبه‌روز كمتر و كمتر شد و فقط كار و توليد، دعوا، بن‌بست، جنگيدن و گشايش‌هاي موقت، موفقيت‌هاي نسبي و باز چالش جديد.
روزگار مرا سرگرم كار و چالش مي‌كرد و من، غرق در ساختن و گاهي ديده شدن‌. هر روز، روياپردازي‌هایم كمرنگ‌تر شد.
سالها گذشت و "شهرت"، آنچنان يقه‌اي از من گرفت كه ديگر مشغول تغذيه و مراقبت از آن شدم چون فهمیدم شهرت، "صفت" نيست، بدون آنكه بفهمي مي‌شود "شغل" آدم و تمام انگيزه و روح آدمي را با خود مي‌بَرَد و مي‌خورد! شهرت آمد و آن كودك ٣ساله روياپرداز، گم شد.

اين روزها به‌ظاهر و در قضاوت همگاني، كسي مثل من برنده شده و خوش‌شانس بوده. قطعا و حتما كه من با لطف خداي مهربان، دعاي مادرم و مهر مردم، فرصتي نصيبم شده براي كار و اثرگذاري كه بابتش عميقا سپاسگزارم و مديون،
اما حواسم پرت شد از آن كودك و روياهایش. يادم رفت كه آن كودك هم احتياج به رسيدگي دارد. من زود اداي بزرگترها را درآوردم و گير كردم در دنیای جدید. انگار ديگر كودكي و نوجواني مهم نبود و بايد در دنياي بزرگترها زندگي می‌کردم.

اين روزها بيشتر از هر حس‌وحالی، كودكم و بيقرار؛ براي خودم، براي اطرافم، براي مردم، براي دنيا؛ اينكه چه جاي عجيب و بي‌رحمی است.
ما تا سرگرم و مشغول کاریم، حواسمان پرت مي‌شود اما وقتي با خود عميقا تنها مي‌شويم به اين فكر مي‌كنيم كه: خُب كه چي؟! اين همه بالا و پايين براي چي؟!

چقدر وقتي تنها مي‌شويم ضعيفيم، ولي با خود صادق! دلم لك زده براي ديوانه‌بازي‌هاي كودكي و بدون دغدغه؛ روزهايي كه نمي‌فهميديم دنيا چه جاي غریبی‌ست و فقط از بازي‌هاي كودكانه لذت عميق و واقعي مي‌برديم. براي تمام اين احوال خودم جواب دارم اما اينها حال اين روزهاي من است و صادقانه برایتان روايت كردم.
خدايا روياهاي كودكي را از ما نگير، چون واقعيت دنيا بدون رويا آنقدرها تماشايي نيست

 
ما اول به خودمان و به كودكی‌مان بدهكاريم.
 
بابت روزهاي فراموشی‌ام، روزهاي غلط‌انديشی‌ام، روزهايی که با غرور طی کردم، روزهاي باطل و برخلاف حقم، روزهاي خيانت به خودم و جهانم، روزهاي پراشتباه، تجربه‌هاي توخالي و روزهاي بدون روياپردازي‌ام از خودم معذرت مي‌خواهم و چون گنجي براي ادامه مسير نگاهش مي‌كنم اما حملش نمي‌كنم

خدايا ببخش و دستم را بگير
خداي من معجزه برازنده شماست!
معجزه‌اي كن براي حال اين روزهاي همه ما كه گمگشته شديم در اين روزگار، نوري ارزاني كن بر ما... بر دنيا...

خداي دانا و حكيم من! درك حكمت تو، كار ما نيست.
تو را به رحمت و مهرباني بی‌انتهایت، دست‌هاي تنگ، چشم‌هاي منتظر، بيماران نااميد و قلب‌هاي بيقرار را در آغوش بگير كه جز تو پناهي نيست!
هيچ كس در دنيا، تنهايي و بدون خوشحاليِ دنياي پيرامون، نمي‌تواند عميقا شاد باشد، مگر خودش را به خواب بزند.
اميد و رويا، تنها سلاح ماست براي تماشاي صبح و فتح فردا!

خدايا اميد و رويا را از ما نگير
ممنونم و دستبوس و منت‌دار لطف تك‌تك شما هستم
١٥ آبان ٩٩ خورشيدي

پست احسان علیخانی بمناسبت تولدش

 

آتیلا پسیانی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون تصویری قدیمی از حضور خود در فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» را به اشتراک گذاشت.

"كشتي آنجليكا
سال ١٣٦٦
كارگردان محمد بزرگ نيا
عكاس حسين ملكي
"

آتیلا پسیانی در کشتی آنجلیکا

 

مسعود ده‌نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون به دنبال کشتار مظلومانه دانشجویان افغانستانی در پی حمله داعش به دانشگاه کابل، پستی را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و با مردم و دانشجویان این کشور ابراز همردردی کرد.

همدردی ده نمکی با مردم افغانستان

شاهین جمشیدی، مجری برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما، با انتشار تصاویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"اگر تو به حال توجه كنی
آن را بهتر خواهی كرد و اگر حال را بهتر كنی
آنچه از پس آن می آید بهتر خواهد شد …
"

پست مجری برنامه سلام صبح بخیر

 

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشور، با به اشتراک گذاشتن تصویری تأمل برانگیز در استوری اینستاگرامش از مردم خواست در این شرایط اقتصادی سخت هوای یکدیگر را داشته باشند.

محمد علیزاده از مردم خواست هوای هم را داشته باشند

 

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، همزمان با برگزاری انتخابات و شمارش آراء در آمریکا، استوری جالبی را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

استوری جالب سپند امیرسلیمانی با توجه به شمارش آراء در امریکا

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۳۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام جناب آقای علیخانی تولدتون مبارک عمر طولانی وبابرکت براتون آرزو میکنم.مرحبا به چنین مادری برای پرورش چنین فرزندی.آنچه خوبان همه دارند شما یکجا داری جناب احسان،
با اجرای قشنگتون و صحبتای شیرینتون و برنامه عصر جدید لبخند رو روی لبهامون میاوردین با وجود کروناو مشکلات،ان شاءالله ادامه داشته باشه عصرجدید،برای ساعتا غرق میشدیم در عصر جدید.تشکر میکنیم که باعث دیده شدن هنر تعداد زیادی ازجوانان کشورمون شدید.واقعا ایران هنرمند زیاد داره کاش حمایت بشن.
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد آقای علیخانی.سپاس که به فکر هم وطنانتون هستید تواین شرایط سخت با ساختن عصرجدید.موفق و سلامت باشید
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
روانشناسی که راس العلوم یا مادر علوم یا ..... مینامند واقعا محشر است اگر بخوبی استفاده شود اگر همه کسانی که میخواهند مطرح شوند در ابتدا یک تست روانشناسی بدهند و مکنونات روان ناخوداگاه انان بیرون کشیده شود و ما به ازای ان پست و موقعیت داده شود جامعه رو به رشد میرود
Singapore
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
با سلام. جناب احسان علیخانی در برنامه عصر جدید به صورت مسلسل وار در خواست می کند، بیایید در کنار هم باشیم و به همنوع خود کم کنیم. که در جای خود شعار بسیار زیبایی است. من هم عرض می کنم احسان خان کافیست شما رمز ورموز متمول شدن خود را در تی وی به جوانان این مرز و بوم اموزش بدهید.از جمله نحوه بدست اوردن هزینه تهیه کنندگی فیلم و ماشین انچنانی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
مدارس دیماوند هم تعطیل کنید
آخرین اخبار