مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه از آغاز طرح نهضت پیشرفت بانوان و جشنواره رویش جوانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با اعتقاد به ظرفیت عظیم بانوان و با هدف مردمی سازی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، در طراحی و اجرای فعالیت‌ها از ظرفیت‌های مردمی استفاده کند.

او افزود: از تمامی بانوان علاقه‌مند به فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی دعوت می‌ شود با مشارکت در طرح نهضت پیشرفت بانوان، توانمندی‌های خود را در تحقق اهداف کشور به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام تا یکم آذر ماه است، عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با الزامات عملیاتی طرح، به بخش مشارکت در نهضت پیشرفت به آدرس www.pishraftyaran.ir مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه بیان کرد: اگر ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال شود می‌توانند در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها تاثیرگذار باشند، چرا که حلقه مفقوده دسترسی به عامه مردم را می‌توان از طریق بانوان انقلابی پوشش داد.

او در ادامه گفت: برای رشد و ارتقاء در مسیر نهضت پیشرفت باید ابعاد و ظرفیت‌های بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.