مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی گفت: شش هزار قوطی شیرخشک، به ارزش ۱۸۱ میلیون تومان به همت یکی از خیران موسسه گلستان علی بین خانواده‌های محروم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدحمید رضازاده مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی مؤسسه خیریه گلستان علی توجه به سلامت نوزادان مناطق محروم و حاشیه‌نشین است. مادران این نوزادان همواره با سوءتغذیه روبه‌رو بوده و به تبع آن برای شیر دادن به فرزندان خود با مشکل مواجه هستند.

او افزود: موسسه خیریه گلستان علی ضمن شناسایی و حمایت از این مادران در شش ماه اول امسال تعداد شش هزار و ۴۸ قوطی شیرخشک توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید


مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد شیرخشک ۱۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است که به همت خیر بزرگوار جلیل افشارنژاد تامین شده است که در طول سه سال گذشته به صورت مستمر این میزان شیر خشک توزیع شده است.

رضازاده بیان کرد: از دیگر برنامه‌های حمایتی این موسسه توزیع بسته‌های معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان بوده است که در شش ماهه اول امسال، تعداد ۹۱ سبد غذایی بین خانواده‌های دو تا هشت نفره توزیع شده است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.