واژگونی خودرو سواری در جاده صدرای شیراز ، دو کشته بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: وقوع این حادثه از طرف شاهدان و رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، نیرو‌های عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده‌ای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

او، بیان کرد: یک دستگاه خودرو سواری رانا با ۳ سرنشین شامل دو زن ۳۵ و ۲۷ ساله و یک مرد ۴۰ ساله درحال حرکت در جاده صدرا بود که به علت نا معلومی در حاشیه جاده بر روی سقف  واژگون شد.

قانع، تصریح کرد: بنا به اظهار شاهدان  این خودرو در مسیر حرکت به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخور با دیواره حاشیه جاده بر روی سقف به حالت واژگون در آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این حادثه مرگ بار از سوی پلیس راهور مشخص می‌شود، ادامه داد: از سه سرنشین  محبوس شده در خودرو  دو نفر جان خود را از دست دادند که آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی‌های لازم، با تجهیزات هیدرولیکی ویژه نجات، بخش‌هایی از خودروی رانا را برش داده و این سرنشینان را از داخل خودرو بیرون آوردند.

او، افزود: هر سه سرنشین خودروی رانا به عوامل اورژانس  تحویل داده شدند که پس از معاینات لازم مشخص شد راننده ۴۰ ساله و زن ۳۵ ساله بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده اند و سرنشین دیگر نیز به سرعت از سوی تیم اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع، از شهروندان به ویژه جوانان درخواست کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن عبور و مرور خودرو ها و خلوت بودن خیابان‌ها، افراد از این خلوتی استفاده کرده و با سرعت بیشتری در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌ها حرکت کنند که این مسئله باعث می‌شود شاهد چنین حوادث دلخراش و ناراحت کننده‌ای باشیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، اضافه کرد: از همه شهروندان درخواست می شود که با رعایت سرعت مطمئنه و نیز توجه جدی و دقیق به قوانین و مقررات رانندگی در جاده ها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها تردد کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار