مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به وجود مرز‌های مشترک بین ۴ استان شمال‌غرب، همکاری و همپوشانی ادارات کل راهداری در انجام عملیات راهداری زمستانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های کوهستانی و سردسیر آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با حضور در جلسه‌ای که به صورت مجازی به میزبانی این اداره کل برگزار شد برای همکاری در انجام عملیات راهداری زمستانی اعلام آمادگی کردند.

او افزود: همکاری و همپوشانی این استان‌ها در انجام اقدامات پیشرو از جمله بستن مسیر‌های ارتباطی در مواقع بروز حادثه و خطر و بازگشایی آن‌ها پس از رفع خطر و اطلاع رسانی به هنگام از اقدامات انجام شده ،موجب تسهیل تردد جاده‌ای در شمال غرب کشور و ارائه خدمات بهتر به مسافران می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هماهنگی لازم ادارات کل این استان‌ها در صدور صورت وضعیت‌ها و بارنامه‌ها با توجه به وضعیت راه‌ها و رسیدگی شرکت‌های حمل و نقل به وضعیت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی در طول برگزاری عملیات راهداری زمستانی باید مدنظر قرار گیرد.

علیزاده گفت: مقرر شد نیاز‌های راهداری زمستانی احصا و فهرست آن‌ها به سازمان مرکزی ارسال شود و مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خصوص اعمال تخفیف عوارض آزادراهی برای ناوگان عمومی به خصوص اتوبوس‌ها رعایت شود.

او گفت: در این جلسه مدیران کل این استان‌ها نکته نظرات خود را در خصوص نگهداری جاده سرچم ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار