سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با همکاری مسئولان باشگاه در حال هماهنگی هستیم که از شنبه در تهران اردو برگزار کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: با توجه به محدویت وقت برای آماده‌سازی تیم باید اذعان کنم  شهردار، اعضای هیات مدیره و مجموعه باشگاه همراهی لازم برای هر چه بهتر بسته شدن تیم را داشته‌اند، اما مشکل اصلی این است که تیم کامل از بازیکن خالی شده و تنها مصطفی احمدی از بازیکنان فصل گذشته هم اکنون در تمرینات حضور دارد.

او ادامه داد: کار برای ما مشکل است به این دلیل که در این دو هفته باید یک تیم کامل جدید تشکیل دهیم و به علت اینکه آخرین تیمی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم با کمبود بازیکن برای جذب مواجه شدیم، اما با همه این اوصاف سعی کردیم چند بازیکن با تجربه و کارآمد را در کنار بازیکنان جوان بوشهری از تیم‌های پایه‌ای باشگاه شاهین شهرداری، جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: با وجود همه مشکلات معتقدم نباید زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و خواهش می‌کنم همه واقع بین باشیم و توقعمان مطابق با شرایط تیم باشد، اما به هواداران شاهین قول می‌دهم با توجه به بضاعت موجود تمام تلاش مان را بکار گیریم تا با نتایجی مناسب جایگاهی آبرومندانه برای تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان فصل رقم بزنیم.

کمالوند اشاره کرد: به علت محدویت زمان فصل بدنسازی بازی‌های دوستانه را از دست داده‌ایم، اما هم اکنون در تهران هستم و با همکاری مسئولان باشگاه در حال هماهنگی برای برگزاری اردویی برای تیم از روز شنبه هستیم که در این فرصت علاوه بر تمرینات، مراحل آزمایش ایفمارک تیم نیز در تهران انجام گیرد. ادامه جذب بازیکنان را هم در دستور کار داریم و در صورت فراهم شدن شرایط دست‌کم یک دیدار تدارکاتی هم در اردوی تهران برگزار کنیم.

او گفت: با توجه به شرایط، از روز اول حضور در بوشهر، هدف تشکیل یک تیم آبرومند و حفظ آن در لیگ لیگ دسته بوده است. با وجود اینکه بنده علاقه‌مند به صعود تیم به لیگ برتر هستم، اما تا نیم‌فصل پیش می‌رویم و در نقل و انتقالات نیم‌فصل با توجه به شرایط، تیم را تقویت بیشتری خواهیم کرد تا به اهداف بالاتر و خوشحال کننده تری برسیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.