در پی پیشی گرفتن آرای الکترال جو بایدن، هواداران ترامپ در برابر مراکز شمارش آرا تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ان بی سی نیوز، در پی پیشی گرفتن آرای الکترال جو بایدن، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، هواداران ترامپ در برابر برخی از حوزه‌های شمارش آرا تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

شبکه ان بی سی نیوز در خبری با عنوان «افزایش تنش‌ها در آریزونا در حالی که معترضان بیرون مرکز شمارش آرا در شهر فینیکس تجمع کرده اند» نوشت: جمعی از هواداران ترامپ در بیرون ساختمان اداره انتخابات شهرستان «ماریکوپا» برای اعتراض به شمارش آرایی که در شهر فینیکس واقع در ایالت آریزونا در حال انجام است، تجمع اعتراضی سر دادند.

همچنین شبکه الجزیره در خبری اعلام کرد: هواداران ترامپ در شهرستان ماریکوپای ایالت آریزونا دست به تجمع اعتراضی زده اند.
پایگاه خبری بیزینس استاندارد نیز در گزارشی اعلام کرد ده‌ها نفر از هواداران ترامپ بیرون دفتر اصلی انتخابات در ایالت آریزونا تجمع کرده و شماری از آن‌ها تلاش کردند تا وارد مرکز شمارش آرا شوند.

رودی جولیانی، وکیل ترامپ نیز در جمع خبرنگاران در پنسیلوانیا با ادعای اینکه در انتخابات آمریکا تقلب گسترده‌ای رخ داده است خطاب به دموکرات‌ها و جو بایدن گفت: "فکر می‌کنید ما احمقیم؟ فکر می‌کنید ما کودن هستیم؟ " او تاکید کرد که «تقلب شده است.»

تجمع هواداران ترامپ در برابر مراکز شمارش آرا+ فیلم و تصاویر

پایگاه خبری روزنامه ایندیپدنت نیز گزارش داد: در حالی که هنوز سرنوشت قطعی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روشن نیست، معترضان در برخی شهر‌های آمریکا به خیابان‌ها آمده‌اند. معترضان در شهر نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا، دیترویت و واشینگتن و برخی شهر‌های دیگر در شب دوم انتخابات امیدوار به نتیجه‌ای به نفع نامزد محبوب خود هستند.

در تازه‌ترین نتایج آرای شمارش شده جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها برای پیروزی نهایی تنها به ۶ رای الکترال نیاز دارد. از مجموع ۵۳۸ رای الکترال تمام ایالت‌های آمریکا، تاکنون جو بایدن ۲۶۴ رای را کسب کرده و دونالد ترامپ ۲۱۴. نامزد پیروز حداقل باید ۲۷۰ رای الکترال را کسب کند.

تجمع هواداران ترامپ در برابر مراکز شمارش آرا+ فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین :
ترامپ ملعون دروغگوی قمارباز فاسد فاسق ناجوانمرد بی وژدان جنایتکار تروریست خبیث نژادپرست دزد باجگیر بی عدالت بی حقوق بشر روانپریش سادیسمی شکنجه گر شیطان صفت نکبت بزرگ جهانیان برای همیشه همراه با دارو دسته های اراذل و اوباش منحوسش سفاکش به درک زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل السافلین پیوست شدند و انداخته شدند .
والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار