ملانوری شمسی، استاندار جدید خراسان‌جنوبی، در بدو ورود به بیرجند با استاندار سابق این استان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری شمسی، هشتمین استاندار خراسان جنوبی شب ۱۴ آبان در فرودگاه بیرجند مورد استقبال معاونان استانداری، اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران ستادی استان قرار گرفت.

ملانوری شمسی بر اساس اعلام هیئت دولت در جلسه یازدهم آبان ماه ۱۳۹۹، به عنوان هشتمین استاندار استان معرفی شده است.

پیش از او، معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی بود که بنا به تصمیم هیئت دولت در ۲۷ مهرماه به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


ملانوری شمسی در ادامه با محمدصادق معتمدیان؛ استاندار سابق خراسان جنوبی، دیدار کرد. این ملاقات به گفت و گوی رو در رو درخصوص مسائل استان خراسان جنوبی گذشت.

معتمدیان در این دیدار به تشریح تجربیات خود در این استان پرداخت و از اقداماتی گفت که در جهت توسعه خراسان جنوبی انجام داده است.

معتمدیان از نتایج مطلوب اسناد توسعه شهرستان ‌ها، سازگاری با کم آبی و محرومیت ‌زدایی گفت و تحقق برنامه‌ های پیش بینی شده در این اسناد را در توسعه استان مؤثر خواند.

استاندار جدید خراسان جنوبی نیز در این دیدار به تشریح برنامه ‌های اولویت دار خود در جهت توسعه استان پرداخت.

ملانوری با بیان اینکه با ظرفیت و ذخایری که در استان وجود دارد، برنامه ‌هایی را در کوتاه مدت و بلندمدت اجرا و تعریف خواهیم کرد، اظهار کرد: به تمام مردم استان این اطمینان را می‌دهم که مسیر توسعه ایجاد شده با سرعت بیشتری طی شود و در این راه از همگان می‌خواهیم که به توسعه استان و خدمت به مردم کمک کنند چراکه خدمت به مردم ارتباطی به گرایش ‌های سیاسی و جناحی ندارد و موفقیت در گرو وحدت همه گروه‌ها و اقشار مختلف است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار