سرهنگ علوی گفت: طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ دامغان از ۱۷ آبان ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان گفت: برابر دستورالعمل صادر شده از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور ساماندهی و تسهیل در خدمت رسانی و جلوگیری از ضرر و زیان به اموال شهروندان، طرح ترخیص موتورسیکلت‌های موجود در پارکینگ دامغان آغاز می‌شود.

او افزود: ترخیص موتورسیکلت‌ها با شرایط ویژه از تاریخ ۱۷ آبان به مدت ابلاغی ۲ ماه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

علوی بیان کرد: مالک یا نماینده قانونی و یا متصرف حین توقیف که مشخصات نامبرده در رسید پارکینگ ثبت شده باشد، می‌توانند با در دست داشتن کارت، اصل و کپی سند مالکیت (برگه سبز)، سند کارخانه و برگه عدم خلافی به منظور ترخیص موتورسیکلت خود به پلیس راهور شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی دامغان اضافه کرد: مالکان موتور سیکلت دارای شکایت قضایی و تصادفی باید پس از رفع موانع برای ترخیص مراجعه کنند.

او  تصریح کرد: در راستای این طرح تنها موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸ توقیف و در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شوند، رسوبی تلقی می‌شود.

فرمانده انتظامی دامغان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۶۲۰ موتورسیکلت و ۲۲۹ خودرو به دلیل ایجاد مزاحمت، عدم رعایت قوانین و مقررات و ایجاد آلودگی صوتی در این شهرستان توقیف شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار