معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۹۶ مددجوی این نهاد با حمایت‌ها مختلف زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۹۶ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوار‌های تحت حمایت، کمک‌هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند در هفت ماه امسال اهداشد.

او افزود: ۶۳ مددجوی کمیته امداد استان سمنان اکنون در انتظار همدلی خیران هستند تا به مدد آنان راهی خانه بخت شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تاکید کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نوعروسان و نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود.

تقوی اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره خانواده در تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد گام بردارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: در صورت نداشتن شغل زوجین در شرف ازدواج تحت حمایت، تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد کسب‌وکار و در صورت نیاز تسهیلات کارگشایی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به افراد ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار