مدیر امور آبفا سروآباد از اجرای ۵.۲ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فاتح خلاق مدیر امور آبفا سروآباد گفت: امسال عملیات توسعه شبکه آب محلات سطح شهر به میزان دو هزار متر و اصلاح شبکه فاضلاب به میزان ۱۰۰ متر انجام شده است؛ ضمن آنکه ۴۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب محلات در دست اقدام است.

او در خصوص اقدامات انجام گرفته در شهر سروآباد افزود: تهیه و بکارگیری هزارو ۶ متر لوله فاضلابی جهت توسعه شبکه فاضلاب محلات سطح شهر، لایه‌روبی چشمه‌های تأمین اب شرب (چشمه کانی سواران و چشمه سرخه توت)، بکارگیری دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آب ژاول و ۶۰ کیلو گرم پودر پرکلرین برای گندزدایی آب شرب از دیگر فعالیت‌های انجام شده بوده است.

خلاق به اقدامات انجام گرفته در حوزه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: تغییر مسیر خط انتقال آب روستای قلعه جی به طول ۲۵۰ متر، هدایت سرریز مخزن قلعه جی به طول ۱۰۰ متر و توسعه شبکه آب روستای نوین به صورت مشارکتی به طول ۴۰۰ متر از اقدامات انجام گرفته در روستا‌ها بوده است.

مدیر امور آبفا سروآباد خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب روستای بهرام آباد به طول ۵۰ متر، بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای دره‌کی تا پایان سال جاری و اصلاح شبکه موجود و توزیع ۲ هزار کیلوگرم پودر پرکلرین در روستا‌های تحت پوشش و غیر تحت پوشش از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در این شهرستان بوده است.

خلاق با بیان اینکه همچنین اصلاح شبکه آب روستای سرخه توت به طول هزارو ۸۰۰ متر و اصلاح شبکه آب روستای قلعه‌جی به طول یک‌هزار متر با مشارکت بنیاد علوی انجام شده است، از اتمام پروژه آبرسانی به روستا‌های حسین‌آباد و گواز تا پایان امسال خبر داد.

مدیر امور آبفا سروآباد در پایان از رفع ۶۹ حادثه شبکه‌های اصلی، فرعی، خطوط انتقال و انشعابات در سروآباد، ۵۶ اتفاق در شهر اورامان و ۳۵۰ حادثه در روستا‌های این شهرستاندر امسال خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.