مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه تا پایان شهریورماه، ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۱۷۲ تن انواع محصولات خود را در بازار داخلی و جهانی به فروش رسانده که ۴ درصد بیش از برنامه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه  با در دستور کار قرار دادن سند چشم‌انداز توسعۀ ۱۴۰۴ کشور در بازار‌های مصرف مختلف خود، همچون صنایع خودروسازی، نفت و گاز، ساختمان، لوازم‌خانگی، لوله و پروفیل و... توسعه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کند و از این منظر، سالانه برنامۀ فروشی منطبق با این اهداف کلان تدوین می‌گردد. بر این اساس فولاد مبارکه فروش ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات را که شامل تختال، گرم، اسیدشویی، سرد و پوشش‌دار می‌شود، در بازار داخل و صادرات برنامه‌ریزی کرده است.
 
او افزود: شرکت تا پایان شهریورماه ۳ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۱۷۲ تن انواع محصولات خود را در بازار داخلی و جهانی به فروش رسانده که ۴ درصد بیش از برنامه است. در این بین، در بخش بازار داخل فولاد مبارکه با تحویل ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۱۱۱ تن تا پایان شهریور ماه، ۲۲ درصد جلوتر از برنامه است و این امر به دلیل همراهی با سیاست‌های کلان کشور و به‌منظور تأمین حداکثری مصرف‌کنندگان داخلی در سال جهش تولید و از طریق کاهش سهم صادرات به میزان ۶۳ درصد با اتخاذ راهکار‌های ابتکاری و مشارکتی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: از مجموع ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش برنامه‌ریزی‌شده برای صادرات، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن معادل ۱۹.۷ درصد برای فروش در بازار صادراتی در نظرگرفته شده بود، ولی به دلیل نیاز بازار داخل و در راستای تأمین حداکثری و پاسخ مثبت به تصمیمات وزارت محترم صمت، فروش صادراتی در شش‌ماهۀ اول کاهش ۶۳ درصدی داشته و این روند در شش‌ماهه دوم نیز کنترل خواهد شد تا مشکلی در تأمین نیاز بازار داخلی به وجود نیاید.
 
عظیمیان ادامه داد: فولاد مبارکه با اخذ انواع استاندارد‌های مدیرت کیفیت، رضایت و شکایات مشتریان و اخذ انواع گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی از شرکت‌های بازرسی و کنترل بین‌المللی همچون SGS، RINA و... و همچنین حضور در جوایز معتبر بین‌المللی همچون جایزۀ EFQM و MAKE و همچنین جوایز معتبر داخلی همچون جایزۀ ملی کیفیت و جوایز نوآوری، خود را در معرض ممیزی و ارزیابی نخبگان صنعت در سطح جهانی و ملی قرار داده و با کمک استقرار انواع نظام‌های مدیریت کیفیت، رضایت و شکایات مشتریان و مدل‌های تعالی معتبر داخلی و خارجی، هم‌تراز با شرکت‌های معتبر بین‌المللی، در حال تولید و عرضۀ محصولات در بازار‌های صادراتی است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.