رئیسی گفت: کاهش استفاده از ماسک در هندیجان علیرغم افزایش ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، نگران کننده است.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم افزایش قابل ملاحظه ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، اما شاهد کاهش استفاده از ماسک از سوی شهروندان و صاحبان اصناف، بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی هستیم.

او با بیان اینکه وظیفه ایجاد فاصله اجتماعی و گندزدایی محیط کار بر عهده فروشندگان است، افزود: درصورتیکه اصناف اصول بهداشتی را رعایت نکنند و نسبت به استفاده از ماسک کوتاهی کنند به صورت جدی با آن‌ها برخورد شده و در نهایت فروشگاه مربوطه پلمب خواهد شد.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید از ورود افراد بدون ماسک به ادارات از سوی مدیران و روسای آن‌ها جلوگیری شود، بیان کرد: همه سعی و تلاش ما این است که جان و سلامت مردم را در برابر ویروس ناشناخته و هزارچهره کرونا حفظ کنیم و در این زمینه به همکاری همه جانبه شهروندان با مسئولان نیاز داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و بی توجهی به نکات بهداشتی از سوی فروشنده‌ها مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا موضوع به صورت ویژه و فوری از سوی مسئولان بهداشت پیگیری و با متخلفان برخورد جدی و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.