نگار عسکری در رده زیر ۱۶ و الهه محسنی در رده بالای ۱۶ سال از کرمان به ترتیب عناوین دوم و سوم رقابت‌های دواتلون نخبگان کشور را به خود اختصاص دادند.

مهتاب پیرایش، سرپرست هیئت ترای اتلون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اولین دوره مسابقات دواتلون (دوچرخه سواری و دومیدانی) قهرمانی کشور نخبگان در بخش بانوان دیروز سه شنبه ۱۳ آبان در دو رده سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال به میزبانی تبریز برگزار شد.

او افزود: این رقابت‌ها پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرانجام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تحت تدابیر ویژه در مسافت اسپرینت (۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲/۵ کیلومتر دو) در ورزشگاه یادگام امام تبریز برگزار شد.

پیرایش تصریح کرد: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولان هیئت، در رده‌ی زیر ۱۶ سال نگار عسکری، پادمیرا پورابراهیمی و هلیا افضلی و در رده بالای ۱۶ سال ناهید پورحیدری و الهه محسنی به مربیگری محمد کمالی فر و سرپرستی اسماء بیگ زاده در این مسابقات حضور یافتتد.

درخشش بانوان کرمانی در مسابقات دواتلون نخبگان کشور

او بیان داشت: در پایان، در بخش کاپ آزاد این رقابت‌ها و در رده زیر ۱۶ سال نگار عسکری با زمان ۳۷:۱۸ موفق به دریافت نشان نقره شد و در در رده سنی بالای ۱۶ سال نیز، الهه محسنی با زمان ۱:۵۱:۵۸ مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.