خالد القدومی گفت: رژیم صهیونیستی شبیه دارویی است که تاریخ انقضایش کوتاه است، این رژیم پایان یافته است و به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در وبینار «مبانی و چالش‌های دینی و معنوی در مواجهه با بلایا و مصائب» خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، این نظام وحشی که خون ملت ما را ریخت و کودکان ما را کشت و خانه هایمان را ویران کرد، اکنون در مقابل ویروس کرونا عاجز گشته و حالت فروپاشی را تجربه می‌کند.

وی افزود: این رژیم‌های مستبد و خیانتکار در مقابل این جسم جامد ناتوانند و نمی‌توانند راه حل اساسی برای مقابله با آن پیدا کنند. آن‌ها اکنون در معرض فروپاشی اند و علت، استبداد آنهاست.

نماینده جنبش حماس در ایران یادآور شد: وضع اقتصادی در جامعه رژیم صهیونیستی شاید بتواند برداشتی از این رژیم مستبد ارائه بدهد و ثابت کند که این رژیم ها، رژیم‌های کارتونی هستند. اکنون در این رژیم یک میلیون بیکار وجود دارد و ۱۳۰ هزار نفر به خاطر شیوع کرونا برای بار دوم از کار اخراج شده اند.

وی ادامه داد: این رژیم مستبد و جنایتکار به علت ظلم و استبدادش، خداوند متعال با این ویروس از آن‌ها انتقام گرفت. آن‌ها به کودکان و محرومان و اهالی غزه ظلم می‌کنند. آن‌ها ظلم نموده و استبداد پیشه کردند و گمان کردند که صاحب این هستی و مسؤولان اداره این هستی هستند و هر چه بخواهند انجام می‌دهند. عدل پایه و اساس حکومت است و استبدادی که آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه ملت ما اعمال کردند سبب هلاک آنهاست.

القدومی گفت: برخی از گروه‌های حاکم در منطقه‌ی ما متاسفانه عادی سازی روابط با این رژیم را بشارت می‌دهند، رژیمی که من همیشه می‌گویم رژیمی طفیلی است و نمی‌تواند بدون کمک نیرو‌های استکباری زنده بماند. این رژیم شبیه دارویی است که تاریخ انقضایش کوتاه است، این رژیم پایان یافته است و به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

وی اضافه کرد: همه کسانی که با این رژیم رابطه برقرار کرده و عادی سازی را در پیش گرفتند نیز با این رژیم به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد. این رژیم امارات و بحرین به ما می‌گویند مثلا بعد از جنگ با رژیم صهیونیستی، الآن این نتانیاهو مرد صلح است؟ نتانیاهو کسی است که شبانه روز ملت فلسطین و مردم فلسطین را می‌کشد.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار کرد: این رژیم‌ها به امر خداوند سبحان از بین خواهند رفت چگونه؟ از طریق وحدت ما، از طریق برنامه‌هایی که می‌توانیم با هم داشته باشیم، از طریق حمایت از یکدیگر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار