رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از پلمب بیش از ۴۰۰ واحد صنفی به دلیل تخلفات کرونایی از هفته گذشته تاکنون خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رامین پهلوانی با اشاره به دستورالعمل ستاد کرونای استان مبنی بر محدودیت فعالیت برخی از رسته‌های صنفی و تشدید نظارت بر بازار به منظور رعایت دستورهای بهداشتی، گفت: از هفته گذشته تاکنون بیشتر از ۴۴۰ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورهای بهداشتی در کرمانشاه پلمب شده است.

او ادامه داد: ۲۷۵ مورد از این واحد‌ها در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها مانند فرمانداری، اجرائیات شهرداری و مرکز بهداشت و ۱۷۲ واحد صنفی نیز توسط بازرسین اتحادیه‌ها پلمب شدند.

به گفته رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه، تعدادی از این واحد‌ها فک پلمب غیرقانونی انجام داده‌اند.

پهلوانی عمده واحد‌های صنفی که در این مدت پلمب شدند را قلیان‌سرا‌ها و جگرکی‌ها دانست و تاکید کرد: نظارت اصلی ما بر رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی، جگرکی‌ها، مراکز عرضه غذا که صرفا مجوز بیرون‌بر دارند و ... بوده است.

او اضافه کرد: بیشترین همکاری را نیز صنف زرگران و نمایشگاه‌های اتومبیل برای تعطیلی داشتند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه بازرسی‌های مشترک در چهار شیفت شامل دو شیفت صبح و دو شیفت عصر انجام می‌شود، یادآور شد: کار سنگینی بر دوش گشت‌های مشترک نظارت بر بازار است.

پهلوانی از وجود نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: نظارت بر شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام این واحد‌ها توان و قدرت زیادی می‌خواهد که گاهی از ظرفیت نیرو‌های ما که تا یک بامداد پای کار هستند، خارج است.

او با بیان اینکه نظارت بر اصناف و بستن واحد‌های صنفی به تنهایی برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کافی نیست، بیان کرد: مهمترین نکته همکاری و رعایت خود مردم است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.