رضایی گفت: برنامه هفتم توسعه کشور نخستین برنامه‌ای است که در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محسن رضایی،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با سفر به شهر قم به دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه رفت و پیرامون برنامه هفتم توسعه در کشور و آمادگی مجمع تشخیص مصلحت نظام در شنیدن نظریات حوزه در باب فرهنگ و اقتصاد گفت و گو کرد.

او ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه هفتم توسعه اولین برنامه‌ای است که در گام دوم انقلاب تدوین و موجب تحولات دیگر می‌شود، لذا می‌توان گفت مهم‌ترین برنامه تاریخ انقلاب اسلامی است.

رضایی ادامه داد:در آستانه تدوین این برنامه آماده شنیدن نظریات و برنامه‌های حوزه در باب فرهنگ و اقتصاد هستیم چرا که معتقدیم حوزه و روحانیت رکن اساسی کشور و جامعه هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ما از همه نخبگان دعوت کردیم و موضوع برنامه هفتم توسعه را برای آنان توضیح داده ایم و از آنان برنامه و ایده خواسته ایم و در این میان بهترین فرصت است که حوزه نظریات و برنامه‌های خود را در عرصه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد و سایر عرصه‌ها ارائه دهد و مشخص کند که حوزه در این تحول‌های کشور چه نقشی می‌تواند ایفا کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار