معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: طرح سرباز مهارت با محوریت کارآفرینی و مهارت های زندگی با همکاری نیروهای مسلح و معاونت صنایع دستی در استان زنجان به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خدایی فرد معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: طرح سرباز مهارت با محوریت کارآفرینی و مهارت‌های زندگی با همکاری نیرو‌های مسلح و معاونت صنایع دستی در زنجان اجرا می‌شود.

او افزود: ارائه آموزش‌های صنایع دستی به کادر وظیفه، گامی موثر است و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

خدایی فرد گفت: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند.

او ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان با هدف تقویت مهارت بین جوانان و همچنین کمک به تامین اشتغال این قشر انجام می‌شود نقش آموزش‌های صنایع دستی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال جدید، بسیار موثر است.

معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: بایستی جامعه را به سمت کارآفرین شدن سوق دهیم که در این صورت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.