دو عدد گوشی هوشمند از سوی معلم مهربان و نوع دوست اسدآبادی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دو عدد گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند توسط معلم مهربان و نوع دوست اسدآبادی انجام گرفت.

در این روز‌های سخت کرونایی که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شرایط خاص ایجاد شده اقتصادی، در وضعیت نامناسب معیشتی به سر می‌برند، جهادگر‌ان و انسان‌هایی با طینت پاک یافت می‌شوند که اندکی از آلام مردم باعزت را بکاهند.

خانم فاطمه میرزایی، از معلمان دغدغه‌مند اسدآبادی یکی از این افراد است که با اهدای دو عدد گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند دبستان بانو رضایی، روحیه‌ی انفاق را به معنای واقعی کلمه نشان داده است.

او در گفت وگو با خبرنگار ما  بابیان اینکه اکنون احساس بسیار خوبی از اینکار دارم، گفت: اینکار با کمک جمعی از خیرین انجام شد و من تنها واسطه‌ی خِیر شدم.

این معلم نیکوکار خاطر نشان کرد: متاسفانه تعداد دانش آموزان بی بضاعتی که بدون گوشی بوده و از تحصیل جا مانده اند کم نیست.

میرزایی تاکید کرد: مردم شریف ما همیشه در کار‌های خِیر پای کار بوده اند و اکنون نیز زمانی است که امت نوع دوست اسدآباد می‌توانند با همیاری خود زمینه علم آموزی دانش آموزان بجا مانده از مدرسه را فراهم کنند.

او با بیان اینکه به عنوان یکـ معلم دوست دارم همه‌ی دانش آموزانم از امکانات آموزشی بهره‌مند باشند، گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان و همیاری مردم روزی را شاهد باشیم که همه‌ی دانش آموزان دارای امکانات لازم برای یادگیری غیرحضوری شده و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
سلام بنده یه کارگرساده لطفابه یه گوشی نیازمندم سیستان بلوچستان شهرستان نیکشهرنیازبه همکاری شماعزیزان دارم دوتاپسرم مدرسه میرن الانم درس هامجازی شدن ماهم ادم فقرهستیم
آخرین اخبار