فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۷ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ  مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ابهر به اجرا گذاشته شد.


او افزود: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی؛ با همکاری واحد‌های تجسس کلانتری‌های پنجگانه این شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد ۱۷ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مهدیخانی در پایان با بیان اینکه طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجارشکنان به منظور سالم سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم با تمام توان اجرایی پلیس شهرستان استمرار خواهد داشت، خاطر نشان کرد: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



انتهای پیام/ا

برچسب ها: پلیس ، زنجان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.